Alla inlägg den 3 juli 2010

Av madde - 3 juli 2010 10:33

God förmiddag!


IDag är det min lediga dag, och då har jag tänkt att ligga i solen och bara ta de lugnt!! Eller hur låter det skönt?  Det tycker jag i alla fall.


Igår var vi somsagt hos syster som fyllde år, god mat och tårta. Och sen blev det till att kolla på bröloppsfilmen! så gulligt så!


Sen som sagt har jag gjort  slut med Stefan. Jag var helt enkelt tvungen att göra det som känndes bäst för mig. För det går inte att ha de att allt går upp och ner och massa små bråk... Och sen funkar inte destansen för mig, när jag jobbar varje dag och är ledig 1 dag i veckan! Så då tyckte jag helt enkelt att det var bäst så här!


Jaha har inte så mkt att säga just nu. Ska försöka lura över Johanna hit ikväll, men vi får se :)


  

Var bara tvungen att lägga upp denna bild, för är så otroligt nöjd med den!! :)

9:ans bal!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards