Alla inlägg den 6 juli 2010

Av madde - 6 juli 2010 21:11

Jag är verkligen lycklig nu förtiden! :)

Känner verkligen att allt är bra nu!


Har världens bästa Pappa, Mamma, Syster, Crippa och Melvin i min familj :) Dem betyder så otroligt mycket för mig. Älskar dem mer än något annat på denna jord!


Och på min Fritid som har blivit min bästa vänn, som alltid finns vid min sida är Johanna! Utan henne skulle jag alldrig klara mig! Älskar den tjejen! <3


Och på jobbet har jag mina underbara sötnosar Petra, Erika, Edona och Jesper!!


Utan dessa personer skulle jag inte klara min vardag! Dem är så otroligt underbara personer! Tänka sig att allt har ändrat sig så pass fort när man sluta skolan! Och det har förändrat sig på ett bra sätt!!! = ) jag är världens lyckligaste person!!  tack för att ni finns <3<3<3


  

Pappa, Crippa, Syster och mamma! :)


  

Johanna :)


  

Petra och Erika! :)

alt="" width="453" height="604" />

Edona och så lilla Neo :)

  

Jepser :)



Av madde - 6 juli 2010 20:04

Hej där ute!


Det va ett tag sen jag skrev nu, men ska skärpa mig! De är bara de att det är så mycket som händer nu förtiden...

Igår jobbade man, och så åkte jag med Jesper och gjorde lite ärenden efter att vi hade slutat. Sen blev de hem till mig och fixa lite, eftersom att lite folk från jobbet skulle komma över :) Vi hade riktigt trevligt, käka och spela kubb. Kan inte bli bättre. Bara till att mysa runt lite!


Idag var det till att dra upp tidigt, eftersom att man jobbade som vanligt.. 7.30-16.30 Men inte långt kvar tills man får lite semester!!! Gud så skönt det ska bli.. men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på än :) Men det löser sig.. Verkar som att man ska till skansen en dag iaf!  :)

Annars idag så hämtade Johanna uppp mig, så drog vi hem till mig eftersom att jag hade tvättstugan. Så de va til latt sätta på några maskiner och sen laga mat.

Dagens mat bestod av köttbullar, potatismos och brunsås! Gott :)


 Har verkligen bestämmt mig nu att kämpa att gå ner i vikt. Så nu kommer ni få se hur jag går till väga för att minska vikten! Har bestämmt oxå att jag måste köpa riktiga träningskläder, så så fort jag får mitt kort så ska jag bege mig ut och köpa lite kläder =)


Nähä nu ska jag dra vidare till tvätten igen! Sista som ska ner!! :)



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards