Alla inlägg den 7 juli 2010

Av madde - 7 juli 2010 19:22

Hej hopps!


Då sitter man och väntar på att Petra ska komma, så att vi kan dra ut på en promenad :) Vi har ju börjat vårat nya liv, som består av nyttigheter och motion!!

Ja de blir ju inte så mycket motion på jobbet längre, eftersom att man åker bil hela tiden... Usch usch!  :P Men de blir de ändring på!


Annars idag så har man jobbat på som vanligt. Jag och Petra har jobbat ihop hela dagen så de är bra de!

Efter jobbet så drog jag och mamma för att köpa träningskläder, blev ett bar byxor och två tröjor. Så nu är de bara att sätta igång... Sen handla jag även en del mat också. kännde att det var lika bra när mamma var me:)


Tydligen så har mitt nya bankomat kort kommit!!! Gud vad skönt! Så i morgon behöver man inte leka fattig längre! OCh de är tur att jag fick kortet i dag, eftersom att jag ska hämta ut min gulgring i morgon:D som jag har längtat!!!!! =)


Vad har annars hänt på..?!? Inte så mkt!


De man har ätit idag är :

Frukost: Två smörgåsar, jucie och provia shot!

Lunch: Potatismos, köttbullar och brunsås!

Middag: Fläskfilé med wokgrönsaker.

Mellanmål:  Frukt, hårt bröd.. ( sen va vi så sugna på en isglass så de blev en)


Nej nu kommer snart petrus!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards