Alla inlägg den 9 juli 2010

Av madde - 9 juli 2010 16:32

Idag har man fått sovit ut, mamma kom upp och väckte mig vid 10. Eftersom att vi skulle in till norrtälje och göra ärenden plus att möta upp syster min! ¨

Det blev en liten vända på stan, där jag fick med mig en sport bh.. Som jag snart ska ut och pröva.. Sen blev det till att dra till flygis och rusta och lite affärer.


Jag och sara köpte med oss sallad hem, så att vi fick lite lunch i oss. Mycket gott va det i alla fall!

När pappa sen kom hem så började jag och Sara att skala koppar, eftersom att vi ska upp med det till Uppsala någon dag och sälja det. Hoppas att vi får mycket för det...


Jaha undra vad man ska hitta på ikväll då?!?!!?! Med tanke på att man börjar 13 i morgon!! Så man borde ju hitta på något.. Ska i alla fall dra ut och gå en sväng nu snart hade jag tänkt...


Aja tjena så läng!!!!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards