Alla inlägg den 11 juli 2010

Av madde - 11 juli 2010 20:45

USch nej nu börjar de blir lite för varmt, skulle vara skönt om de kanske regnar en dag och sen blir varmt igen! Det är så otroligt torrt på marken och kvav luft. Det är riktigt jobbigt att jobba och vara ute över huvudtaget!

Men Jag tycker det är lite konstigt att vi klagar när det är för varmt, och när det är vinter så klagar vi på att det är för kallt?!?! Det är faktiskt mycket konstigt måste jag säga. Frågan är varför man tycker så egentligen?!?!


Men vad har man gjort idag då? Jo Man har jobbat som vanligt, jobbat hela dagen tillsammans med Erika! Så vi har haft det mycket roligt på jobbet. :) alltid kul när man får skratta lite!

Och nu ikväll sitter vi hos Erika! Eller jag , erika, hunden och katten :D Vi kanske inte är så sociala av oss eftersom att vi sitter med en varsin dator och skriver och så... :) men iaf!!  Ska sova här ikväll också!  Var meningen att vi hade tänkt att gå ut och gått, men eftersom att luften är så otroligt kvav så drog vi och bada istället :D Och det säger man ju inte heller nej till!!


Nej nu ska jag väl vara lite social i alla fall :)


hej hopppssss :D

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards