Alla inlägg den 13 juli 2010

Av madde - 13 juli 2010 22:02

Undra hur länge värmen ska vara kvar?!?!

Okej de är skönt att det är skönt nu när jag är ledig, men det är nästan lite för varmt!!! Men nu ska de fan mig solas när man är ledig!!! :D så skönt det ska bli och bara ta dagen som den kommer!!


Idag då vad har man då gjort?!?

Jo inte har jag gjort många handtag på jobbet, men tillräckligt för att dagen skulle gå :) var ute och gjorde två genomförandeplaner, sen va jag och hjälpte mamma och Jesper när dem städa...

Sen drog jag och köpte glass och jordgubbar så vi hade något att fika med! Och det var mycket gott :)

Efter lunch blev det till att planera med mor och Jesper... Eller det blev väl mest att vi satt och skratta!! MEn kul hade vi iaf! 

Sen var det ut och jobba lite till....


Väl hemma hos päronen så slängde jag mig på soffan och där somna ja!!! :) Skönt va de iaf!


Har även varit ute och sprungit och powerwalkat!! Blev dock inte så långt, men tillräckligt dör att svetten skulle rinna ner!! ;) Bara göra samma sak i morgon igen, så är man snart i form igen!


Nej duschen nu! Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards