Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Segare och segare!

Av madde - 23 juli 2010 20:11

Jag blir bara allt segare på att komma upp på morgonen nu förtiden! Och inte kan jag somna tidigt på kvällarna heller... Helt sjukt! Skulle vara skönt om man kunde få vakna utvilad någon morgon! Skönt i alla fall att jag börjar 17 i morgon! skulle ha börjat 13.. men då de är så lugnt för oss nu så gjorde de inte så mkt att jag börjar senare! Så i morgon får man sovmorgon, ska bli otroligt skönt!


Annars idag så har jag varit på Flygis och handlat med mamma, men jag blir bara så arg när jag går där!!!! Eftersom att alla J***A Sommargäster tror att dem äger butiken! Och ställer sina vagnar mitt i vägen då att ingen annan kommer förbi, vad tänker man med egentligen!!??!?!?! Ingenting tror ja!!


Sen var jag hemma hos mig och packa ihop lite saker, sover hos päronen i helgen!

Så jag och mamma käkade en god middag! Kycklig i chili cream frech i tacobröd och sallad! Mycket gott och starkt! Sen har jag bara legat i soffan, orkar inte göra någe.. Är så otroligt trött, tror nästan att det blir att sova snart!


Vet inte om jag skrev det i mitt förra inlägg, men jag är nu förtiden tillsvidare heltidsanställd på Frötuna/Rådmansö hemtjänst! Den ni :D Men dock går jag fortfarande på timlön, men tjänar mer på så sätt.. Men då är det de där med semesterdagar.. Men men! Nu är det bättre än ingenting!


Ställer även upp för Rådmansö hemtjänst på Söndag förmiddag! Eftersom att dem saknar personal, så skulle två från våran grupp hoppa in, men då de saknades fler folk så ställer även jag upp... Snäll som jag är ;) mohahaha!!!


Nej nu ska jag ringa Hanna!


I natt ska jag sova med mina underbara katter :) <3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards