Alla inlägg den 25 juli 2010

Av madde - 25 juli 2010 17:10

Då har man varit duktig och har jobbat hela dagen! Var som sagt ute på Rådmansö på förmiddagen, kul med lite omväxling faktiskt!

Sen var det på Frötuna på eftermiddagen, fanns dock inte så mycket att göra så det var en lugn efter middag!


Väl hemma så har jag inte gjort ett skit, har inte orkat gjort något! Faktiskt skönt att ta de lugnt... Funderar på om jag ska orka åka in till Lägenheten och fixa lite.. MEn jag får se vad jag orkar med!


Annars ikväll tänkte jag nog bara slänga mig i sängen och kolla på en film :) Behöver nog bara ligga och ta de lugnt ett tag :)


Men vännen vad är det som har hänt egentligen, blir orolig för dig när du inte mår bra! Men hoppas att allt löser sig snart, och du vet att jag finns om du vill prata!!!!<3



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards