Alla inlägg under juli 2010

Av madde - 22 juli 2010 19:25

Fortfarande så otroligt varmt ute! Inte alls skönt längre! Det tar på krafterna när man jobbar, så man är ju helt slut när man kommer hem...

Idag har man i alla fall fått jobbat med Johanna hela dagen :) mycket trevligt, för det var länge sen vi jobbade tillsammans!


När man väl kom hem så blev det sängen, för var döttstrött.. men nej inte kunde man sova så mycket heller! Så det blir en tidig kväll idag! Skönt!


Ja annars har man inte gjort så mycket ikväll... Blir lite tv nu, sen tror jag att det blir till att dra ut och gå en sväng.. så att man somnar gått sen!


Och i morgon blir det lite dricka med Johanna :) Ska bli nice!!

Hej hej 

Av madde - 22 juli 2010 19:25

Fortfarande så otroligt varmt ute! Inte alls skönt längre! Det tar på krafterna när man jobbar, så man är ju helt slut när man kommer hem...

Idag har man i alla fall fått jobbat med Johanna hela dagen :) mycket trevligt, för det var länge sen vi jobbade tillsammans!


När man väl kom hem så blev det sängen, för var döttstrött.. men nej inte kunde man sova så mycket heller! Så det blir en tidig kväll idag! Skönt!


Ja annars har man inte gjort så mycket ikväll... Blir lite tv nu, sen tror jag att det blir till att dra ut och gå en sväng.. så att man somnar gått sen!


Och i morgon blir det lite dricka med Johanna :) Ska bli nice!!

Hej hej 

Av madde - 21 juli 2010 21:11

Då har man haft en mycket mysig kväll tillsammans med Johanna! :)

Börja me att jag satt och skruva ihop mitt nya bord, så nu är jag klar med allt skruvande! Nu gäller det bara att få bort alla gamla möbler, så får se när de blir.... Säg till om det är någon som vill ha ett vitt bord eller ett vitt vitrinskåp..


Vi har i alla fall varit ute och käkat en god middag, sen blev det lite parkhäng, rätt skönt och bara sitta där och ta de lugnt!  va några som tränade någon kampsport, såg as roligt ut när dem höll på!! ;)


Har även hunnit med att tagit mig en power walk runda, så nu blir det snart sängen. eftersom att det är jobb i morgon igen! Ledig måndag nästa gång! Så det är bara att kämpa på nu!


Nähä ska man ta och glo tv och sen krypa ner i sängen! Låter som en bra idé!


  

Vill ut och åka båt på de stora blå havet!! :)

Av madde - 21 juli 2010 12:41

Då var man ledig idag! Skönt faktiskt, vaknade vid halv elva! Hur skönt va inte de?!? Jo riktigt skönt!

Käkat lite frukost och kollat på lite grejer som jag ska köpa! Ska i alla fall kolla på en matta idag!

Har även hunnit med att varit me bästa Johanna nu när hon har haft lunch! Ska även tillbringa kvällen med henne, hon ska följa med som smakråd!

Så man får se vad man kommer hem med :)

Det får ni reda på sen!


nähä ska man kanske dra upp till farmor och sätta sig på balkongen... verkade faktiskt rätt skönt om jag får säga det själv!


Aja får se vad som händer nu!

Ska iaf snacka me Micke nu!


Av madde - 20 juli 2010 20:17

Jobbat hela dagen idag! Har inte hänt något speciellt där, bara varit som vanligt!


När jag kom hem började jag och plocka en massa, vet inte hur många soppåsar jag har varit ute me, och en massa kartonger som jag har slängt!! En del blev de! Men det blev rensat i lådorna och så! Har slängt ner alla porslin saker i en låda, sådant som jag inte vill ha ;) Så det känns faktiskt skönt!

Det blev även till att sätta ihop ett nattusbord! Klarade av de helt själv så tycker faktiskt jag var duktig;)

Så nu tänkte jag lägga mig i soffan och bara ta de lugnt och glo på en film!


Tänkte visa vad jag köpte igår!


  

Liten byrå som jag ska ha vid sängen!


  

Nya soffbordet!


  

Tv-bänken som ska vara liggandes, ist för stående!

  

Hylla som jag ska ha ovanför tv:N!!


Som ni märker är allt svart! Tänkte köra svart, grå, silver!! Men ska ha någon färg också!! Någon som har något förslag, funderar på blå!!

Av madde - 19 juli 2010 21:27

Jaha då har man varit duktig att jobbat och spenderat pengar ;) mohaha!!


På jobbet gick det bra som vanligt, lite struligt men tur att dem hade mig som ordnade upp de ;)  FInns inte så mycket att säga om jobbet mer..


Efter jobbet drog jag och syster hem till päronen för att käka middag, kött  och sallad! mumS!

Jag, mamma och sara drog sedan raka vägen till Ikea, eftersom att jag ska göra om hemma hos mig! Med mig hem fick jag en "tv-bänk", hylla, nattursbord och ett vardagsrumsbord! Och allt gick på typ 800 kr! Så inte alls farligt dyrt!


Så nu när man är ledig på Onsdag, så ska man hålla på att fixa och trixa!! KOmmer bli as bra när det är klart :) Hoppas på de iaf!! :D


Nej ska kolla tv nu!

hej

Av madde - 18 juli 2010 10:27

Hej där ute!


Har inte haft någon tid att blogg nu över helgen, har haft mycket att göra!

I fredags så åkte jag hem från syster och så, sen hem till päronen eftersom att "Evert"  kom över på middag! Det var en riktigt mysig kväll, god mat och bad!


I lördags så fick jag skjus in till Norrtälje, för att hämta mammas bil. Sen raka vägen till Johanna, och ner på stan! Klantiga hon låste in nyckeln så var tvugna att hämta nyckel hos Andreas..

Sen blev det i alla fall hem till mig i B-hamra eftersom att vi ville bada! Så vi drog till Largen.. men där blåste det så otroligt mycket, så vi käka lite där sen drog vi till Gunsjön! Och där var det varmt och skönt! 26 grader i vattnet !! Me like!

Senare på kvällen blev det middag på G! Dem har ju bara så otroligt god mat!

Efter maten blev en sväng ner i parken och kolla på bilarna som ställde ut! Mycket folk var det också.. Men det va inte en ända som man kände igen!! Bara en jävla massa turister!!!!


Och i natt fick man åka till danderyd och hämta päronen eftersom att dem var så klantiga och inte kolla när bussen gick... Så fick man sätta sig och åka hela vägen dit vid halv 2 på natten!!! Och jävlar vad mycket rävar det var ute då! Vet inte hur många man fick sakta in för inatt!! Det var helt sjukt!!


Men vad ska man hitta på idag då?!? Sisa lediga dagen.... Tror nog bara jag ska ligga och ta det lugnt. Men nu känner jag att jag börjar bli ordentligt hungrig!!


hej hej

...

Av madde - 14 juli 2010 13:51

värmen tar död på än!!

orkar inte ligga ute och sola längre.... man  blir så trött. funderar på om man ska sova ett tag:s

tror nästan det blir de!


undra vad man ska hitta på i kväll då? någon som har något förslag?


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards