Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av madde - 1 oktober 2010 13:30

Då var det fredag och jag befinner mig i Knivsta :)

Jag kom hit igår redan! Så nu sitter man och käkar lite lunch som består av gårdagens rester, som är lax och potatis och en god vitlökssås :) tänka sig att Jonas kan vara så duktig på att göra mat !! Meee liiiikkeeee!!!!!


Så vad har jag gjort idag då!?!? Jo jag var uppe rätt tidigt! Käka frulle och sen blev det faktiskt en liten springtur och power walk tur!!! Oj så skönt det var!! Det var länge sen jag var ute och sprang!!! Så det var skönt att man kom ut på en liten tur!

Kan även säga att jag har minskat 5 cm runt midjan! Så det börjar rulla på för mig nu! Tänker nog dra ner på gymmet med pappa på tisdag!


Vad har man mer gjort idag... Jo försökt få de här J***A golvet rent! Lyckades lite men inte allt för bra!

Måste även säga grattis till Syster och Kent, eftersom att Viking Amor vann idag på Lunch dubbeln!! Gud så kul!!!!


Nej nu får faktiskt Jonas ta och komma hem, börjar få långtråkigt!!!! Blir väl att vi åker in till Uppsala för att handla lite vin och sen kolla på en byrå till mig =)


nej ska hitta på någe annat nu!! hej hopps!!   

De där va vin på semestern med båten 2008!

Idag får de nog bli vin på balkongen ;)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards