Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av madde - 4 oktober 2010 20:15

då är de kväll då!

har som sagt inte gjort så mkt idag! mamma har varit här med min "byrå" som jag ska ha i hallen! så nu måste bara pappa komma hit och sätta upp hatthyllan! Sen är det klart.. Äntligen!!!!!!!!!!


Har även bakat en kladkaka.. men  den blev inge bra, tyvärr... Så får göra ett nytt försök någon dag :)


nu blir det tv och hoppas man är pigg i morgon:) har iaf bränt en cd så jag och petra har något att lyssna på i morgon ;)


nej vila nu..


Av madde - 4 oktober 2010 13:33

Idag kom man inte till jobbet!

Försökte verkligen att man skulle gå till jobbet, men ont i magen, svimfärdig och allmänt konstig i kroppen! Så de va bara att gå och lägga sig igen!

Och när man vaknade så va de bara till att gå till flygis, hade ju ingenting hemma.. Blir så när man är borta ett par dagar! Men nu har man mat igen...


Har även nu precis kollat på filmen Klara :D Åh så bra den va!!!! Har man läst alla böcker så måste man bara se filmen!!!! Nästan så man kan sätta på den igen!!!  hihih!!


Nej nu ska jag lägga mig och ta de lugnt så att jag kan jobba kväll i morgon med Petra!! hej hej


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards