Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av madde - 6 oktober 2010 19:19

Idag har man jobbat :) dock bara till 15!! Så skönt! Jobba dock bara på förmiddagen, sen var det möte hela eftermiddagen! Så det var riktigt skönt :)

Åkte i alla fall hem till mig direkt efter jobbet, för att vänta på Jonas. När han kom så drog vi upp till farmor för att käka middag! Som bestod av fläsksoppa!!! mmmmmm så gott!!!! Även var Syster, mamma och Melvin där uppe och sen kom pappa lite senare :)

Efter att vi hade käkat och fikat drog vi ner på den årliga marknaden! Det blev att man köpte strumpor som vanligt:), sen blev det lite godis, tunnbröd och även chockladbollar! Så nu är det  bara att komma och fika hos mig! :D


Nej nu ska jag krypa ner i soffan och ta de lugnt och försöka få upp värmen!! Fryser så! Och Jonas är ju inte kvar och värmer mig!! Vilken kille asså

;) hahahaha!!!

Nej hej på er!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards