Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av madde - 20 oktober 2010 13:40

Idag är man ledig :) i morgon också förden delen :)

Så skönt!

Dock vaknade man vid 8 tiden, men låg och drog sig till 9! Sen va de bara att gå upp, va så otroligt hungrig  ;)..

Efter frukosten drog jag direkt ner till gymmet. Så nu har man avklarat dagens träningspass!

Drog nästan direkjag skulle lagat till flygis för att handla lite mat! Och av den maten jag handlade så har jag nu gjort tacopaj!! Mumms!! Så tänkte smaka den ikväll!! men kände att det var lika bara att göra den nu, för ska åka hem och hjälpa pappa att byta däck på hans bil. Och då kommer jag inte att orka fixa mat när jag kommer hem ;) Hoppas den är god bara!!


Så i kväll ska jag bara ligga på soffan och ta det lugnt! för tror jag börjar bli förskyld! Har i alla fall onte i örat :(


Juste igår var jag och mamma nere hos syster och lekte med Melvin!

Han är bra rolig den där lilla ungen :D hihih!!


Nej ska kolla tv nu hej svejs!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards