Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av madde - 21 oktober 2010 17:44

Har ju varit ledig idag igen!! Så skönt så!

Började morgonen med att gå upp vid 9 och käka frukost och fixa inför tvättstugan!

Sen drog jag ner till Jesicca för att få lite massage! Gud så skönt det är! Men det gör även ont, men men de går över..

Efter massagen så gick jag en snabb vända på stan, och köpte mig en halsduk! Så mysig så! Det blev snabba steg hem, eftersom att det är så otroligt kallt ute nu så går man hellst inte sakta!

Väl hemma så slängde jag i några tvättmaskiner och sen upp till farmor för att käka lunch! Sen tillbaka till tvättstugan, och sedan blev det till att träna! Riktigt skönt! dock blev det inget jobbigt pass, med tanke på att jag fick massage idag!


Annars har jag inte gjort någe! Eller jag har hållt på att städat ur min garderob...Så nu är det fint i den! :)


Nej nu ska jag bara ligga på soffan och ta det lugnt, ska ju jobba i morgon!!

Men orkar inte gå till jobbet i morgon, kommer säkert vara så otrolgit kallt

ute :( snön kommer väl snart ska ni se!


  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards