Alla inlägg under oktober 2010

Av madde - 17 oktober 2010 14:55

denna helg ahr bara flygit förbi....

Har intge haft tid att bloggat på länge, har verkligen inte funnits någon tid till de....

Nu sitter man i alla fall och väntar på att Johanna ska komma, ska umgås med henne nu i kväll! Har inte haft tid att träffa henne heller!!!

Så vad har man gjort i helgen nu då?!?

Jo i fredags kväll hände inte mycket, satt bara och lekte med min nya telefon och kolla på idol hemma hos mor och far! Blev tidigt i säng!

Igår var vi hela familjen plus Crippa och Jonas inne i sthlm och käkade middag! Mycket trevligt, men jag var bra trött. Och så fick man ju köra hem....

Träffade även Simon där inne en snabbis! Shit vad länge sen de va man träffa han! Men kul att se att han levde efter holland resan!!

Annars hände inte så mkt mer igår!

Idag har man hållt på ute, och sen rensat en del i mitt rum! Så nu fick man hem en del saker hitt hem istället!

Och det var mycket som hamnade i grovsoporana!!


Nej nu ska jag dra! Hej hej

Av madde - 13 oktober 2010 10:08

Usch vad irriterad man blev i morse då!!! Grannarna började borra vid 7 halv 8 i morse!!!!!! Usch vad arg jag var!!!!

Så det var ju bara att kliva upp, iaf vid halv 9.. Så då blev det frukost som bestod av mannagrynsgröt och ägg!! mums det var länge sen man käka mannagrynsgröt!!Och nu har man precis tagit sig en promenad! Det var riktigt skönt, det var ju meningen att jag skulle träna, men eftersom att det var så finnt väder så tyckte jag att jag lika bra kunde gå ut och gå istället för att dra ner på gymmet!!

Det är en riktigt fin höstdag utanför fönstret!


Nähä nu ska jag göra lite ärenden, sen hem och käka lunch och sen vidare till jobbet :) kommer bli kanon!!

Av madde - 12 oktober 2010 19:42

Äntligen är allt klart :) och så nöjd jag är! Fick ju äntligen upp min hatthylla idag! pappa var så snäll och satte upp den idag!

Så då fick man ju även pass på att städa också, så nu är allt på plats i lägenheten och städat! Så nu är det bara att komma och hälsa på :) Jag har ju bakat också, så kan bjuda på fika ;) hahaha!


Har även gjort en riktigt god middag åt mig också. Det blev lax och potatis med en vitlökssås :) riktigt gott blev det! Passade även på att göra två matlådor! Så nu klarar man sig :)

Gjorde även en god lunch till mig! Tonfisk, ägg och majonäs och sallt och peppar, blanda ihop allt. Sen bredde jag de på hårtbröd :D mums!!


Har även tagit mig en lite kvällspromis på 30 min! Kunde ha varit ute längre, men vem vet vad det är för konstiga människor ute! Men det var riktigt skönt att bara gå! !


Juste!!!!!!!!!! Jag och Petra var och handla lite idag och jag blev mobilägare också :D Så den kommer på Fredag!!!!!


  

Min nya kärlek!!! :) hihihi!

Av madde - 12 oktober 2010 11:42

Sådär då! Denna dag börjar ju faktiskt bra, börja med att man käka frukost som bestod av gröt och ägg och 2 glas citronvatten!

Sedan var det bara <att klä på sig för att besöka gymmet!

Så nu har man varit där nere en timme, riktigt skönt var det. Det blev kondition och mage!!


Så vad ska man då hitta på resten av dagen då?!?!

Jo det blir snart lite lunch, sen ska jag och petra handla lite.. Eller Petra ska handla och jag följer med som stöd ;) Jag har köp stopp om jag ska kunna köpa mina mobil!


Nej fixa lite nu hej hej!!

Av madde - 11 oktober 2010 19:40

Då var det en ny vecka!!! Och nu F * N så ska jag sätta igång på allvar!!!!!!!!!!!!!!! Blir lite arg på mig själv, med tanke på att jag har blivit små lat på senaste tiden! Men det ska bli ändring på nu!!!


Så vad har man gjort idag då! Jo jag har jobbat som vanligt.. Sen blev det till att gå en promenad, sen upp till flygis för att handla, sedan baka och sist av allt upp till farmor! Så nu är man värd att ligga i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen! Är ju faktist ledig i morgon också! Så I morgon har jag stora planer ;) mohahaa!

Jag hade först tänkt att sova, sen käka en god frukost, sedan träna, städa och göra en god middag :D

Tror det kommer bli en skön dag:!!!


Ska verkligen ta tag i min vikt ned gång nu!!! Så nu ska det F** mig hända grejor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


På med träningskläderna och käka rätt!! Nu ni!!!!  

Av madde - 10 oktober 2010 15:50

Då börjar även denna vecka och helg gå mot sitt slut!

Och inget speciellt har hänt denna helg....

Ska snart åka och jobba med mamma! Får se om vi möter på några Älgar idag!

Jag och Johanna träffade ju på 2 st igår!! hahaha!! Och jag som verkligen har letat nu efter att se en älg!! Och så fick man se 2 st ist!! :D haha!!


Har även konstaterat att jag jobbar kväll på Hallowen, med Petra!!!!!!!!!!hahaha! Kan ju inte bli bättre! Oj ojoj vad jag ska skräma upp henne ;) Eller nej ska nog inte vara så elak!


I morgon jobbar man också, sen blir det nog en promis med Petrus. Sen tror jag att de blir till att städa och baka tror ja! Farmor vill ju så gärna komma över så får ta och baka någon kaka så man har någonting att bjuda på!


Nej ska packa ihop mina grejor nu! hej hej   

För att jag saknar denna pålle!!! <3<3 Haft så många roliga stunder tillsammans med dig!

Av madde - 9 oktober 2010 12:34

Då var det lördag igen då!! Tycker veckorna går så fort ja!! Man hinner knappt med någonting längre!!

Men i morse så var jag och pappa och gymma! Det var skönt, så nu får man börja komma igång igen!! Sen var vi och kollade på telefon! Men den som jag ville ha fanns inte inte. Så får gå tillbaka nästa vecka!!

Nähä nu ska jag nog bara lägga mig på soffan och ta det lugnt innan jag börjar Jobba!!

17- 22 så inget jobbigt pass... Ska käka middag med JOhanna först! Vi ksa ju ändå jobba tsm! :)


Nej hej då!!

Av madde - 8 oktober 2010 10:35

Jaha då var man ledig idag!! Gud så skönt!!

Men frågan är bara vad man ska göra....

Ska i alla fall åka in till norrtälje och handla... Men sen vet jag inte riktigt vad man ska hitta på.... börjar ju inte jobba förens 17 i morgon, och då jobbar man kvällen med Johanna!!! me likkkeeeee..


Juste jag har tänk att köpa ny telefon! För min börjar bli rätt sliten nu!! Så det är dax att byta ut den.. vet dck inte hur länge jag har haft den men det är över ett år i alla fall!! Så nej nu är det dax att byta... Men vet inte riktigt till vad... :S hm.... man får helt enkelt kolla runt lite då :) Säg till om ni vet någon bra!!


Nähä nu ska jag och mamma åka in till Norrtälje! Kanske man ska passa på att kolla nu på engång på en ny telefon! Ja varför inte !! Hahha!!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards