Alla inlägg den 1 september 2011

Av madde - 1 september 2011 21:15

Idag har man haft fullt upp :)

Började med att man satt på banken kl. 8.30 Då vi skrev lite mera papper och jag fick äntligen nycklarna till lägenheten =))))

Så nu är man lägenhetsägare!! Hur underbart är inte de då!?!?! Riktigt skönt att ha sitt lilla egna! Nu är det bara till att hitta på vad man ska ha frö tapeter och hur man ska möblera och allt sådant!! Det är det som tar sin lilla tid, men ska nog gå bra ska ni se! Bara man sätter igång så!!


Har även varit och kollat in i kusinens lägenhet, hon flyttar in i huset ovanför mig ;)så skönt att man har lite folk man känner runt sig! Även bor ju systrarna Petra och Erika i husen bredvid, så det är ju kul =)


Även idag så har jag och pappa bokat en utomlandsresa!! Så i slutet av september så åker vi!!! Hur skönt ska inte de bli!! Jo riktigt skönt kommer det att bli! Jag behöver verkligen semester!! =) Roligaste är att vi ska åka till ett ställe där vi var när jag var mindre. Det jag kommer ihåg då var att jag var tvungen att klättra in i fönstret för att vi hade glömt nyckeln inne !! hahahaa!!!


Annnars idag så har jag träffat jonte en snabbis! höll han lite sällskap när han hade rast! Så blev lite snack där! Alltid lika trevligt :)


Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla film! börjar känna mig trött! tror jag behöver lite sovmorgon!


Juste läkaren hörde av sig idag! Och nu är en tidbokad till näsa,öra, hals mottagningen... Så måste dom gå ner med kamera i halsen!!! Lässskkkiiiggt hoppas dom hittar något bara!!


Hej hoopppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards