Alla inlägg den 8 september 2011

Av madde - 8 september 2011 20:55

Då var lägenhets fixandet igång på riktigt :)

Pappa ringde och talade om att jag skulle möta målaren i lägenheten idag, så han var och kollade vad som behövdes! Så i morgon sätter han igång =) ÄNTLIGEN!! Nu börjar det att hända saker! Ska bli så otroligt kul!!

har även bestämt mig nu! Jag bygger vägg! Kan bli riktigt häftigt!


Så vad har jag då gjort sen sist jag skrev! Jo jag träffade ju målaren, sedan blev det bara till att riva!! Träffade han vid 12 och jag var hemma 19!! Mellan den tiden har jag hunnit med att riva ALL tapet! Kollat på badrumsmöbler, varit ute och gått med Petra och alla undar =) Men mest av tiden blev det tapet rivning! Det tar sin tid! och jag känner det i kroppen nu, ryggen är helt slut och halsen är full med damm!! Inte alls skönt, bara försöka att dricka mkt vatten....


Nej nu ska jag sova är helt slut.. Jobbar i morgon igen 7.30-17

Av madde - 8 september 2011 10:39

Då har man varit hos läkaren då!

Är bedövad i näsan, inte alls skönt... Och inte hittade dom något heller.. Det jag ska göra nu är att äta min magmedicin och sedan träna på gymmet 2 ggr i veckan...

sedan tillbaka om en månad.. så vi får väl se vad som händer!!


Jaha så vad ska man hitta på resten av dagen nu då?!?! hm... inte en aning... käånner inte för att göra något. men måste städa tror jag! Så det är väl lika bra att sätta igång med de!!


Skriver senare!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards