Alla inlägg den 10 september 2011

Av madde - 10 september 2011 20:32

hej där ute!

Idag har man jobbat 7.30-17 Har flyttit på som vanligt så inga konstigheter!

Efter jobbet så blev det till att riva mera tapet! Men jag gav upp rätt fort idag, eftersom att jag hade sådan värk i nacken och huvudet... så får ta det någon annan dag ist!


I morgon har man fullt upp! måste åka typ vid 8 för att åka till Bålsta och hämta båt och tvbänk! Ska även lämna en säng.. Sedan blir det till att jobba 13-22!! tur att man är ledig på måndag, känns som att det behövs efter denna helg!


Men på måndag har man lika mycket att göra igen!! ska hitta en tapet till, och kolla mer badrumsmöbler, hinna träna, och sedan kolla kläder tills vi åker utomlands! Jag har fullt upp enda tills vi åker tror jag!! Sedan kan jag koppla av en vecka! För att sedan flytta in när jag kommer hem =) kanske kommer börja få det lungt i slutet av oktober skulle jag gissa på haha!!


Nej nu ska jag nog sova lr glo tv! hej hopppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards