Alla inlägg den 13 september 2011

Av madde - 13 september 2011 17:42

Denna dag är den andre lik ;)

Jobbar 7.30-16.30 Tycker det är rätt skönt att köra sådana pass, lika bra att jobba när man ändå är på jobbet. Istället för att sluta tidigt! Vist det är väl skönt att ha någon dag då man slutar tidigt, men det gör inte så mycket! jag är ledig mer istället =) Man får tänka så istället!


Juste har nog tänkt om lite i mitt blivande kök! Hade ju tänkt mig att ha en brun tapet där, men ska nu har en svart lr en vit bakrund med något svart inslag! Då jag har tänkt att sätta in svarta bänkskivor! Så tror det kan bli snyggare med en annan färg en brun då!

Men undra hur många gånger jag kommer att ändra mig!! Kommer väl att hinna göra det hundra gånger om, innan det väl är uppe på väggen!!


Iaf så har min vägg kommit upp nu! Det blev riktigt bra! Så nu ska bara hållen dit och såklart måla! Sedan kommer det nog att börja likna något!! Som jag längtar att få flytta in alla möbler och sådant!!


Nej nu blir det något annat! hej svejs

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards