Alla inlägg den 15 september 2011

Av madde - 15 september 2011 19:53

Idag så har jag somsagt hunnit med en hel del måste jag säga!

Började med bilen som jag skrev tidigare idag!

Sedan in till Norrtälje för att slänga en massa skräp! Var nog 4 ggr till tippen idag, så kunde passa på att prata lite träning me Jocke när man ändå var där =) aldrig fel de!

Har även träffat Hanna en snabbis och pratat lite skit..

Beställt extra lyssen till bilen, och kollat vilket kakel jag ska ha! Det blir vitt på väggarna  och svart på golven! Kalas bra tror jag det blir!


Och nu när jag kom hem blev det till att laga lite mat, kyckling med pommes! Och nu har jag bara legat och kollat på OC =) riktigt bra den dära serien faktiskt, ska snart slå på ett avsnitt till! Orkar inte göra så mycket annat, med tanke på att jag håller på att bli sjuk! Så får ta det så lugnt som möjligt, så jag är frisk i helgen då jag jobbar och sedan när man åker på semester! :)

Men nu ska jag återgå till sängen :) hejjj

Av madde - 15 september 2011 09:27

Idag har man mycket att göra! vet inte riktigt vart jag ska börja ....

Men  vid 8 i morse så var jag ute och tvättade bilen ut och invändigt! Klarade inte av att se den så skitig!! Får skämmas verkligen, hur man ens har kunnat åkt runt med en sådan skitig bil!  Men nu står den där ute i solen och glänser!! =)=) min lilla pärla!! Som jag dock bara kommar ett få ha ett tag till, eftersom att jag inte ska ha med mig den när jag flyttar :( dock kommer den ju att stå här hemma och vänta på mig hihi!!


Och snart ska jag ta mig in till Norrtälje för att  slänga en massa saker ifrån lägenheten! Börjar bli dax att slänga lite nu, kommer snart inte ut på balkongen hihi!! Sedan ska jag kolla klart mina tapeter så att målaren kan beställa dom =)

Sedan blir det nog en sväng på stan, måste kolla om jag hittar något tills jag åker utomlands!

JObbar bara 3 dagar till nu!! Får hålla tummarna för att jag inte bli sjukare än vad jag är nu! För annars blir det jobbigt!!! Men bara att inta en massa alvedon och annat skit som finns för förskyldning!


Nej om man ska göra någon nytta nu igen då! hej hoppp


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards