Alla inlägg den 20 september 2011

Av madde - 20 september 2011 21:26

   Idag har det varit fullfart som vanligt!!

Vid 10 var jag vid lägenheten och hjälpte till där! Vi har rivit i badrummet, elektriker har varit där och så lite allt möjligt!! Så nu börjar det hända saker igen!! =) så kanske blir bra tills jag kommer hem! Bara hålla tummarna!

Så där har jag hållt på hela dagen!


Vid halv 4 idag så åkte jag för att hämta Anne och Sophie! Skulle köra Anne till bussen, sedan åkte jag och lillskiten och handlade mat !! Sedan hem till henne för att laga mat och hon skulle plugga! Tur att man är så bra på matte haha!! Sa nog inte det, men jag är iaf barnvakt nu ikväll!!   Det var länge sen man var barnvakt till henne =) Lr till någon överhuvudtageT! Med tanke på att jag nog satt en gång i veckan förut =) Snacka om extra pengar! Inte undra på att jag har råd att köpa lägenhet och så!

MEn nu har vi iaf kollat på Idol och nu sitter jag här själv! Eftersom att hon har gått och lagt sigt! Hon ska ju upp till skolan i morgon! Tur att ajg har semester... Men det är skönt att vara i sitt andra hem occkså, plus att man har sina gosiga hundar runt sig =) <3

Nej nu ska jag nog stänga ner datorn! hej hej!!


  "Lillesyster" och jag   Ella när hon var liten!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards