Alla inlägg den 21 september 2011

Av madde - 21 september 2011 20:19

Nu känns det som att det börjar hända saker i lägenheten =) Det börjar se ljust ut!! Dock kanske folk skulle se de som ett bomb nedslag, för det ser inte vackert ut, och köket är helt upp och ner =) men vi som håller på där inne ser att det börjar hända saker :) så förhoppningsvis så är det mesta fixat när jag kommer hem =) jag åker ju som sagt i morgon!! Hur skönt kommer inte det bli då!?!


Nu har jag precis duschat iaf och fixat i ordning mig! Så ska snart lägga mig framför tv:n.. Och jag tror jag har packat ner allt.... Det är så svårt att veta vad man vill ha med sig!! Men ska försöka sova på saken, så ser jag i morgon vad jag behöver ha med mig mer =)


Tänkte även passa på att säga hej då, för kommer inte blogga i morgon.. Så hoppas att ni får en bra vecka! Och när jag kommer tillbaka så kommer ni troligen att få bild på både min semester och lägenheten!! =)


Vi hörs om en vecka! Hej då där ute!! Vilka ni nu än är som läser min blogg!  <3<3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards