Alla inlägg den 30 september 2011

Av madde - 30 september 2011 17:43

Hej där ute!

Som ni har märkt har jag inte skrivit nu på en vecka! Och det är ju bara för att jag har legat på en solsäng på Kreta, och bara haft det helt underbart skönt!! Så jag har verkligen vilat ut mig nu en vecka!

Dock har vi haft det lite halvdant med vädret! första dagen var det sol och moln.. Men det gjorde inte så mkt, för då slapp vi bränna sönder oss första dagen! Och sedan i onsdags och torsdags så var det också molnit! men men vad gör det, man kunde ju dricka drinkar då ist för att ligga och sola haha!  =) Det blev ett par olika drinkar under veckan! kul att pröva på lite annat!

Ja jag har väl inte så himla mycket mer att komma med!  Kom hem vid 5 i morse så jag är ganska slut just nu känner jag! Så blir tidigt i säng ikväll. Jag börjar ju jobba i morgon igen... 14.30-22 MEn det ska nog gå bra som vanligt =)


Juste nu är mina tapeter på plats och alla väggar och tak är målade =) helt underbart det var att se nu när man kom hem =) nu börjar det verkligen likna ett hem!! Troligen så flyttar jag in redan nästa helg =))))) Gillllaaa!!


Nej nu ska jag nog vila en stund innan maten, man är ju van med det nu hihi!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards