Alla inlägg den 13 januari 2012

Av madde - 13 januari 2012 21:14

HEj där ute!!


Hoppas ni inte blåser bort där ute!! Oj vad det blåser säger jag bara!!

Har jobbat idag, och det var väl kanske inte det roligaste, med tanke på att det var isgata! :(

Och på eftermiddagen var det ju bara mindre kul för då började det blåsa något helt förskräkligt!! Höll seriöst på att flyga bort, och kallt var det också!! USch!!

Men efter jobbet så väntade Syster och Melvin =) SÅ man hade ju något att längta efter  hela dagen iaf!

Sara skulle träffa Maria, Så jag och Melvin skulle få vara för oss själva! =) Så nu har vi haft det riktigt mysigt! Han hade bestämt att vi skulle äta köttbullar och macaroner.. En kille som var hungrig iaf . haha!!

Sedan blev det lite filmmys och legobygge ;) Så gosig den dära ungen!!

Var ju meningen att jag skulle åka med dom hem, men med tanke på vädret så vet vi inte hur tåg och bussar går i morgon så lika bra att stanna hemma då! Så då får man sovmorgon imorgon, så då kan man ta det lugnt och skönt =) Sova ut lite!!


NEj nu ska jag kolla film, och har faktiskt blandat en krog åt mig ;) Vissa dagar får man göra det!! haha!!

Är ju ledig fram till Tisdag så :) hej hej



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards