Alla inlägg den 25 januari 2012

Av madde - 25 januari 2012 10:20

Hej där ute!

Nu har jag semester. Riktigt skönt måste jag säga!

BÖrjade semestern redan igår 15.30 Då började man att stor städa hela lägenheten och gjorde en god middag åt sig :) Lika bra att hålla tempot uppe när man kommer hem, så man inte sätter sig ner i soffan på engång.. Skulle nog aldrig ha stor städat om jag hade satt mig i soffan först haha!!


Så vad händer i dag då! Jo jag har börjat med att ätit en god frukost, ska snart gå till tvättstugan och sedan och handla lite.! Får ju gäster fikagäster ikväll, så måste handla lite fika lr om jag ska baka något också! har inte kommit på vad jag ska göra än haha<!!! MEn ska iaf handla!


I morgon åker man in till stan med Petra, mamma och Jessica, vi ska fira min födelsedag. så det blir lunch där inne!

så blir det att kolla lite i affärer också, Sen kanske man hinner med en sväng och säga hej till Bästa Simon och tar en kaffe på vägen =)


Nej nu ska jag sätta igång. Måste ju hinna med en de :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards