Alla inlägg den 26 februari 2012

Av madde - 26 februari 2012 18:00

Hej där ute

 Idag tycker jag att jag har varit efektiv ändå :) Började med en promenad med mamma, Sedan raka vägen hem för att STOR städa!! OCh det behövdes som vanligt!! Slängde även i en tvättmaskin med lakan.. så nu har man rena sängkläder också!! Ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig sen :)

Efter städningen så belönade jag mig själv med en fruktsallad och satte mig ute på balkongen där solen lyste och termometern visade på 20 grader på balkongen!! Ja jag har ju inglasat men satan vad skönt det var att sitta där och njuta :)


Annars så har jag inte gjort så mkt mer, gjort lite middag! Blev lövbiff med en ost och sallad till det :)

Så nu är man mätt och belåten!

Ska snart hoppa in i duschen, men ska se om det är något på tv först :)


ha en bra kväll!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards