Alla inlägg den 1 maj 2012

Av madde - 1 maj 2012 12:01

HEj där ute.

Hoppas alla hade en trevlig valborg och får en trevlig dag i solen idag :)

Själv så vara tankarna i morse att man skulle dra till gymmet, så gick upp vid 9 och åt frukost. Men sedan tog det en snabb vändning. Jessica messa och fråga om vi skulle springa. Så varför inte :) Hade ju ändå tänkt att göra det senare på eftermiddagen. Så fick helt enkelt byta plats på träningspassen idag =)

Men oj så skönt det var att springa i vårsolen. Helt underbart!! MÅste även säga att vi var väldigt duktiga idag. Så snart är vi i springform hahahah :D


Efter turen blev det till att damma lite hemma, och så har man legat på soffan och vila! HAr lite små ont i huvdet ( nej jag var inte ute och drack igår))

Sitter och funderar på om jag ska dra upp till Intersport och inhandla lite snygga linnen att träna i och kolla om man hittar några inneskor.. Har haft mina inneskor sedan jag gick i 7: an kanske .... OM inte ännu längre!! Så tycker jag kan få unna mig det!!

Vet inte om jag skrev att jag unna mig att köpa smink på planet hem från Malta. Tänkte att jag hade kämpat så hårt innan jag åkte ner att jag var värd att köpa det. I vanliga fall skulle jag nog ha köpt en påse godis lr något men inte det inte :)  Så känner mig riktigt stålt :)

I morgon är det invägning, första gången sedan jag kom hem. Ska bli kul att se hur man ligger till =))


Nej ska ta och hitta på något nu! Ut i solen :DDD

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards