Alla inlägg den 2 maj 2012

Av madde - 2 maj 2012 19:09

Härligt det är när solen strålar och man slipper gå i tjocka vinterjackor =) Snart kommer sommaren =)

Och nu kan även jag ta emot sommaren, för jag har fått hem mina utemöbler =)))) Oj så skönt att få hem dom, så nu är det lite finare på balkongen! Men jag är inte riktigt klar där än, ska fixa lite blommor också.. Så det tar jag nog i helgen, eftersom att jag är ledig =))


Annars idag så har man bara jobbat.. Mina solglasögon gick dock sönder... Så nu måste jag köpa ett par till nya.. suck!! aja får ta det någon dag..

Körde även ett pass på gymmet idag =) kändes bra, men benen ville inte riktigt som jag ville. Men tror det kan ha att göra med att det blev en springrunda igår! Men det är bara skönt att man känner av lite, för då vet man att man har gjort någon nytta iaf :)

Jag har tänkt om lite också, istället för att väga mig varje vecka och mäta mig. Så tänkte jag ta det engång i månaden istället. Känner att det passar mig bättre. Och då är det lite mer spänning också :D haha!!

Så i morgon ska ni få veta hur det har gått i april. Skulle ju ha vägt mig idag och så.. Men hade verkligen inte någon ork i morse, var rätt trött =( Men i morgon så ska ni få se vad som har hänt.. Men ni får tänka på att jag har haft en veckas semester också =)))

Känner också att konditionen börjar fungera bättre, dock var den riktigt dålig igår, eftersom att jag fick en pollen chock när jag kom ut!! Har haft det idag också, men har köpt allergi medicin idag, så nu kan jag vara ute igen haha!! =))


NEj nu tänkte jag slänga upp en bild hur balkongen ser ut nu, men då är den inte klar än =)


     

 Rätt Nöjd :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards