Alla inlägg den 15 maj 2012

Av madde - 15 maj 2012 20:34

Hej där ute!


Idag har jag tid att blogga =)))

Har som vanligt jobbat, slutade halv 4. Så skönt att sluta då, för då känns det som att man hinner med en hel del =)

Tränade dock inte idag, tyckte jag behövde städa av hemma.. Så nu är det rent och fint här hemma, plus att man har bäddat rent i sängen :) så ska bli riktigt skönt att lägga sig och sova sen!!

Idag blir det hockey på tv, Danne har bestämt det. Så bara att kolla då hahaha :)

Så jag får mysa med mitt glas vin =)

Känns som att det har blivit en riktig lyx vecka denna vecka :) För har haft Danne hos mig sedan i Söndags!! Gillaaaa!!

Blev till och med bortskämd med att han lagade en riktig god middag igår och så lyxa vi till det med en flaska vin =)))

Och idag så blev det att jag lagade mat, köttfärssås och spagetti haha!! Och nu som sagt blir det hockey och vin =) Skönt att man kan få ha det så här bra =) Då älskar man livet!! <3


MEn i morgon är man ledig, så då står träning, tvätt och storhandling på schemat =) Och så ev så kommer min andra inneboende Jessica förbi i morgon också! Och så ska jag även ut till B-hamra och lämna bilen, och då blir det ju även att pussa på mina älsklingar!! Det är två jag tänker på varje dag, för dom betyder mycket för en!! Även fast det bara är två katter, låter lite konstigt men iaf =)) <33


Nej nu ska jag vara lite social, vi hörs i morgon =)


 

God mat igår =))

 


God dricka idag =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards