Alla inlägg den 23 maj 2012

Av madde - 23 maj 2012 19:54

Tjohej!!

Då var det redan onsdag. Man har jobbat som vanligt, och sedan blev det ett träningspass på det!! Körde igenom hela överkroppen så det var riktigt skönt måste jag säga! Plus att man kände av träningsverken från igår!!

Har även varit ute i B-hamra och målat på dörren! Så snart så har jag en dörr också :D inte helt tokigt det inte!! Hoppas det blir bra iaf!!


Nu sitter man iaf hemma och har precis duschat och ska slänga sig på soffan och bara ta det lugnt!! iNte helt fel det faktiskt! känner mig så otroligt slut i kroppen.... Tur att man är ledig tors, fredag!!

Ska man bara se vad man ska hitta på dessa dagar! MEn jag kommer nog på något att göra, det behövs städas här hemma igen....


Nej ni har inte så mkt mer att skriva idag... ska bara lägga mig i soffan och ta det lugnt nu!!

HEj hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards