Alla inlägg den 29 maj 2012

Av madde - 29 maj 2012 11:43

hej där :)


Tidag idag och jag är ledig =) Tråkigt bara att det blåser så kallt ute, jag som ville sola..

Men men har hela sommaren på mig att sola haha ;)

Va iaf iväg och tränade nu på morgonen, lika skönt som vanligt... Har ju inte tränat på 4 dagar... har inte haft orken att tränat, då man har haft ont i huvudet hela dagarna :( igår var det första dagen jag slapp huvudvärken, men då ville inte bena bära mig istället... åhh bara skit med kärringen hahaha :D Nej men jag måste ju köra hårt denna vecka, med tanke på att ni ska få nya siffror av mig i slutet av veckan :) Det är dax för månadens invägning :) har faktiskt ingen aning hur detta kan sluta haha!! Hoppas på positivt iaf =)


Nähä vad ska man hitta på resten av denna dag då:S inte en aning... joo ska läsa min tidning som ajg köpte här om dagen =)) Kanske inte blåser så mycket på balkongen så man kan sitta där och ha det bra =))


Nej men ni får ha det så bra =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards