Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Tisdag!

Av madde - 3 juli 2012 16:52

Hej där!


Då har man börjat jobba igen, men jobbar bara i morgon också sedan ledig igen! Soft Schema man har!!

Dock var det inte alls kul att jobba idag då jag fick en riktig magkatarr "attack"""! Inte var det skönt att gå runt och jobba så kan jag säga! Men det var bara till att gilla läget.. Tur att man hade det lugnt, så man slapp stressa! Då hade det ju bara blivit ännu värre!!

Nej nog om det...


Igår så var man och firade syster som blev hela 24 år! Åkte ner vid halv tolv, och åt lite lunch och fikade med mamma, moster, morbrors fru och kusin. Sedan blev det lite lugnt innan resten av gästerna kom på kvällen. Så då blev det en god middag, bestående av grillat, potatis goda såser och bröd =) Inte illa det inte! och slutade med en god marängtårta!! Så det var en trevlig kväll!

Åkte hem så man var hemma vid halv tolv... så det blev lite sent. Tur att man har bästa Danne som väntade på mig vid stationen så att jag slapp gå hem själv =) Tack fina du!!<3 


Funderar på om man ska diska och sedan ställa sig i duschen.. men vet inte riktigt.. låg så skönt här i soffan haha!!

Men lär väl få diska då Danne skulle fixa mat.. Så det är väl bara till att resa på sig igen och fixa det.


Hejsan!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards