Alla inlägg den 6 juli 2012

Av madde - 6 juli 2012 14:54

Hejsan


Då var det helg igen, och det blir är jobbhelg för min del!

Men jag har haft ett par bra dagar måste jag säga!!

I ondags när man gick på ledighet, så blev det en trevlig kväll med Danne ute på stan. Och när vi satt där kom kusinen och hennes kille och kompis kom och satte sig och snacka lite! Mycket skratt blev det och sent blev det också ;)


Igår Torsdag så var Danne hemma från jobbet, inte att jag umgicks med honom så mycket med tanke på att jag var iväg och träffade Sanne. Har inte träffat henne på ett tag nu, med tanke att hon har pluggat på långt avstång... Men nu är hon hemma igen, så det är inte helt fel =))

På kvällen blev det iaf middag med pappa, danne och Sussi på ett glas! Mycket god mat, blev även en sväng förbi den irlänska puben och ta en cider. =) Och sedan lite film när vi kom hem!


Även idag har han varit hemma, så det blev en liten frukost Buffé frukost. Och en vända ner på stan. Vi skulle ha åkt in till stan för att träffat en av hans kompisar, men då hon inte kunde så beslutade sig Danne efter många om och ment för att åka upp till Borlänge för att umgås med sin son redan idag =) Tråkigt för mig men roligt för honom =)

Så nu sitter man och tar det lugnt innan man ska iväg och stor handla. Det behövs verkligen, då det ekar i kylskåpet!!!!

Efter det blir det bara lugnt för min del, slänga på en film och bara njuta av ledigheten som är kvar till man börjar jobba i morgonkväll!!


Nej dax att göra lite nytta hejjjsssaaannn... 

                                                              

  


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards