Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av madde - 13 augusti 2012 20:12

Hej där ute!!

Jaha då börjar denna semester gå mot sitt slut.... I morgon börjar man jobba. Börjar dock inte förens 13.30 så lite skönt ska man ju ha med lite sovmorgon i morgon också =))


Så jag ha vad har jag nu gjort under min semester.. Jo jag har umgåts med Danne såklart!! Har haft sådan tur att han inte har behövt jobbat något under min semester. =)) Sedan var vi ju som sagt borta en vecka Kreta, och oj vad skönt vi hade det! Var riktigt varmt och skönt!!

Kom ju hem i torsdags kväll.. så har inte hänt så mycket tills igår. Då kom Danne ner med sin son Melvin =)) Oj så söt han är!! Och sjukt lika är dom också! Så dom sov här i natt, var meningen att dom skulle åka hem i morgon men blev icke det.. Men men kommer flera chanser!! 

Jag var även och firade mamma igår inne i stan, åt en god middag med trevligt sällskap!!


Och idag så sista dagen på semestern så gick vi upp klockan 6!! Det var någon som ville gå upp då! Så det blev till att leka och busa idag tills dom åkte hem! Sedan har jag bara plockat här hemma, städat av lite och så har jag tvättat! Så nu blev det lite lugnt i soffan innan man ska sova ut riktigt ordentligt i morgon =))


Tänkte lägga ut lite bilder från Kreta idag också =))


Stranden =) 

 

Ni får en bild på mig också, inte den vackraste men men =) haha


Även får ni en bild på mitt underbara hjärta =) <3 

 

Som våra bord brukade se ut under kvällarna ;) 

    


Hej hej =)) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards