Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av madde - 16 augusti 2012 19:52

Hej där ute!


Man börjar komma in i vardagen igen...Denna vecka har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Jobbade kväll i tisdags och dag i onsdags.. Efter jobbet i onsdags blev det första träningen efter semestern. Och det känndes riktigt bra! 


Idag torsdag är man ledig =)) började dagen med att ta det lite lugnt, sedan blev det lunch med pappa och Nisse Pisse =) Thai mat blev det. Cyklade sedan raka vägen ner till gymmet för att avklara ett pass! Var lika skönt idag, får se om man får någon träningsvärk i morgon för körde bröst och det är något jag inte brukar köra så ofta...

Sedan blev det hem och ta det lite lugnt, passade även på att läsa lite i boken som jag började med när vi var på Kreta! Det är faktiskt väldigt bra. Tröstaren tror jag den heter!!

Åkte sedan ut till pappa för att äta pannkakor, var bra länge sedan man åt det! OCh gott var det också!!

Pussade lite på Tiger också, tyvärr var inte Smirre inne.... :(

Men nu är man hemma igen, så nu tänkte jag kolla lite på tv innan det blir sängen och lite läsning!


Tycker att mitt hjärta ska ta och komma hem, saknar honom här hemma!!!!!!! <3 men bara att vänta...Hoppas på att han kommer på söndag!!


Ja ja mer har inte hänt idag!

Som ni märker fick ni inte någon uppdatering på vikten denna månad.. MEn det var bara för jag hade semester och inte hade tid! MEn ni ska få i början av september.. Men förvänta er inga bra resultat hahah ;) Har man semester så har man!!! ;) Tror dom flesta vet vad man menar!


Hej hoppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards