Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av madde - 27 augusti 2012 19:23

Hejsan!


Då har man varit i gång sedan 9 i morse, och man har haft ledig dag!!

Började med att åka upp till väddö för att lämna in kött på rökning med pappa, sedan åkte vi hem till mig för att fixa mina köksluckor! Har bytt handtag på dom, så nu är det snyggt =) Och kan nu meddela att HELA lägenheten är KLAR!!!! SÅ skönt så!!!!

Sedan blev det till att äta lite lunch, blev thai mat. Vidare och körde ett hårt benpass! benen vek sig mitt under passet, så då är det bara köra hårdare så man känner att man lever haha =)

Vidare ut till pappa för att hämta en en massa saker, passade även på att få lite extra motion då jag klippte gräset och städade ur mitt rum där! Så nu är det finnt där också haha!! Och passade ju även på att mysa med mina underbara djur =)) Tror vist dom hade saknat mig, då båda skulle upp i famnen... =))


Tog även en sväng och fikade hos farmor när jag ändå var i farten, så nu fick hon prata av sig också!!

Men nu är man hemma igen iaf, har hängt tvätt och dammsugit. Så nu väntar jag på att Jessica ska titta förbi =))

Sedan blir det sängen, och tror nog jag kommer somna på engång!!


Juste vet inte om jag har skrivit det, men om knappt 3 veckor så åker jag utomlands igen! Oj så jag längtar, ska verkligen unna mig!! Massage och massa god mat och dricka!!!  Behöver verkligen komma iväg nu igen känner jag. Har ju varit rätt mycket på sista tiden! 

MEn ska passa på att träna som en dåre innan jag åker, så man har förtjänat massage och grejor =)) 


Ska komma med lite nya mått runt den 1 sep.. Så får ni se vad som har hänt, tror inte det är så stora förändringar men ändå =)) 


HEj hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards