Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av madde - 5 oktober 2012 20:09

Hej där ute!


Nu var det ett tag sedan sist igen haha!

Börjar bli dålig på att blogga, men det är väl det att jag har saker att göra hela tiden, plus att jag är så trött på kvällarna!

Men nu är det helg, och det är ledig helg så det är skönt! Börjar inte jobba förens halv 2 på tisdag =))

Så vad har hänt sedan sist då! JO jag har  varit på Malta med pappa, och kan säga att det inte alls var helt fel. =) Det var skönt med en massa värme, passade även på att göra en spabehandling. Det blev en med varma stenar! Alltid kul att pröva på något nytt! Kan rekomendera den också =)

Sedan har man jobbat som vanligt.. SÅ det är inte så mycket nytt på den fronten!

Och med ridningen går det lika bra som vanligt, Frej sköter sig alldeles utmärkt så det är skönt =) Han börjar fatta att han inte bara kan gå och lata sig. Utan han får jobba ordentligt när man rider! Så kan säga att jag har ont i benen när jag är klar med honom. Men det är det värt haha!!

Har även träffat Sanne i veckan. Var med henne till stallet. Och jag har alltid sagt till henne att den dagen jag sätter mig på hennes häst så är han fördig utbildad. Med tanke på hur han har varit som liten! ( Tokig) haha!! Men i onsdags var den stora dagen framme, lr jag hade inte mycket att välja på Sanne slängde upp mig! Och det tackar jag för! För det gick ju faktiskt att rida honom!! Så är riktigt nöjd med mig själv>!! Så Tack Sanne och Pilgrim =))


Ja ni vad har mer hänt!?!? Syster har varit dålig, legat på sjukhus och så! Så jag har varit hemma hos dom och hjälp till eftersom att hon inte kan göra så mycket! MEn det är bara kul att hjälpa till =)) Och hoppas att hon kryar på sig fort!! Pusss <3


Har även blivit en del fikande med fina Nattttaaallliieeee!! =) söta kvinna haha!!

Och på Onsdag så kommer äntligen Farida hem och är här i en månad, så det ska bli kul att träffa henne! Saknar människan!!!<3

Annars så rullar allt på... Ska bara komma igång med träningen ordentligt igen! För nu ska jag ge mig fan på att krypa en aning haha!!


Tänkte lägga upp lite nya bilder men det vill inte funka nu så gör det senare!!


Hejsan!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards