Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av madde - 16 oktober 2012 18:15

Hej där ute!


Som vanligt var det ett tag sedan.. Men sådant som händer!

Idag har man varit ledig, så tog en lång sovmorgon. Sedan blev det en sväng ner på stan för att fixa mina ringar som har gått sönder och som sitter dåligt på fingret. Så besluta mig för att köpa en helt ny ist för att fixa dom =))))

Passade även på att köpa nya skor när jag ändå var nere på stan. =)

Blev lite fika hos farmor sedan och en sväng förbi Jessika innan man åkte hem och la sig på soffan =)

Rätt skönt att ta det lugnt och skönt! Har gjort lite middag nu åt mig också, köttfärsås och spagetti! Inte alls fel måste jag säga!!


Så vad har annars hänt?!?! INte så mycket vad jag vet.

Tar dagarna som dom kommer så blir dom bäst haha =))

NEj kolla lite på tv nu igen =) ha de gött!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards