Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

onsdag!

Av madde - 31 oktober 2012 13:33

Hej där ute!!


Som vanligt är man dålig på att skriva ;) haha!!

Men har inte haft någon ork... Har ju legat sjuk sedan förra lördagen, och det har inte riktigt släppt än.. Men jag har lyckats jobbat två kvällar denna vecka iaf! Så nu jobbar jag på torsdag och fredag igen.. Så får hoppas att man orkar göra det!!

Var meningen att jag skulle rida med sanne idag, men kände att det är bäst att vara hemma och vila, med tanke att jag fortfarande har lite små feber... Ska ju iaf rida imorgon och på Lördag så =))


Jaha jag har ett nytt mål nu iaf... 5 kg på en månad. Så vi får se om jag har tappat det till den 30/11!!

Bara att kämpa, lite svårt har jag dock med tanke att jag inte kan träna... Suck!! Men med att äta rätt så kan jag nog tappa några kg iaf. MEn så fort jag blir helt frisk så blir det hårt körning på gymmet!!! Så nu är det bara hålla tummarna att jag blir frisk!!!!!!!!!! Och att jag lyckas! Lyckas jag så ska jag belöna mig ordentligt, men har inte kommit på vad det blir än. får se vad man hittar på, kanske fixa håret, naglar, ny garderob hahha!! vi får se helt enkelt! Så alla råd att gå ner i vikt lr på vad man kan belöna sig med är välkomna =))


nej nu ska jag ställa mig och göra en drös matlådor, så jag slipper köpa mat ute varje dag när jag jobbar.. Det märks i plånboken att man gör det... =) Ekonomisk måste man ju vara ibland också, speciellt nu när det börjar bli jul så man har råd att köpa fina julklappar till sina nära och kära. Speciellt så måste ju Melvin få en riktigt fin present!!  =)))


nej nu är det dax att fixa lite, försöka att gå ut en sväng också!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards