Alla inlägg under mars 2013

Av madde - 11 mars 2013 10:45

Hej där ute!


Som vanligt är jag dålig på att skriva, men det händer inte så mycket just nu.. Eftersom att jag är fortsatt sjukskriven.. ska börja jobba igen på Lördag är tanken, så bara hoppas att den nya medicinen funkar!!

Så som sagt gör man inte så mycket om dagarna. I lördags så var jag ute hos morfar, dom höll på att rensa lite kläder i från mormor. Annars gjorde jag inte mycket i lördags, titta på melodifestivalen som alla andra ;) Tyckte det var rätt låt som vann iaf. 


I söndags blev det också lugnt, var och fika hos farmor och sedan städade jag här hemma.. Orkar inte göra så himla mycket! Dock börjar jag klättra på väggarna här hemma snart!  Skulle så gärna vilja börja träna.. men nej bara till att vila och vila!! Tur man kan gå ut och gå för att få lite luft iaf! 

När jag väl blir frisk då ska jag köra stenhårt! Hoppas att inte alla muskler har försvunnit haha


Nej nu ska jag hitta på något annat, läsa en bok lr kanske gå ut snart! hejsan

Av madde - 4 mars 2013 18:35

Hej där ute!


Är fortfarande sjuk.... skulle inte sitta fel med att bli frisk nu!!

Men men sjukan höll mig inte hemma, åkte ner till mamma igår och bara tog det lugnt. Myste med lilla Buster ( kattunge), och dom andra 3 katterna haha =)) blev lite bingolotto också, men som vanligt vann vi inte... man vinner ju aldrig på de där spelet...

Idag har vi varit nere på stan och kollat runt lite. Köpte 3 ljus, ljushållare och en skål. Kan ju inte handla upp allt med tanke på att jag skulle hem också haha!! Blev lite lunch också, så vi passade på att titta på folk alltid lika roligt ;)

Men nu är man hemma iaf. Och såklart hade man feber när man kom hem... SUCK!! Vill bli frisk nu!!!!!!

Jag som hade tänkt att börja träna nu i veckan. men det får vänta några dagar till. Kanske till helgen..


Ja ni annars har det väl inte hänt på mycket annat. Blir en lugn kväll ikväll. Pappa kommer förbi som vanligt. Det är ju Måndag =) han har beställt Våfflor så ska ställa mig och göra det snart!


Nej nu ska jag fixa lite hejsan!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards