Alla inlägg den 1 september 2013

Av madde - 1 september 2013 18:25

Denna helg har det varit jobbhelg.. Lördag 12-22 och idag 7-12! Så det har varit fullt upp..

Men nu så är man ledig iaf en dag =)

Helgen har rullat på, bara gått på rutin hela helgen så det är skönt! Man behöver sådana helger när allt bara rullar på!

Så idag när jag kom hem, blev det duschen och sedan somnade jag! Kan säga att det var riktigt skönt!

När man väl vaknade till liv, fick det bli lite lunch/ middag! Och sedan en skön söndagspromenad. Dock lite trist att det ska blåsa så mycket ute.. Men men det är bara gå ut och se glad ut!

Nu på kvällskvisten  har jag suttit ute på balkongen och läst =) Riktigt mysigt att bara sätta sig där ute i solen, och bara slappna av!


Iaf så har jag tänkt på hur dålig träningen har varit denna vecka! Måste ta och skärpa till mig, känns som jag är omotiverad men ändå inte.. Så måste ta tag i det nu i veckan som kommer, så att jag kan få lika fina resultat som förra =) Men vet inte riktigt hur jag ska göra för att komma ut i spåret, känner att det är lite tråkigt att gå själv. Och inte är det någon som är sugen att gå med en sväng heller... Kan ju vara farligt att motionera...

aja det löser väl sig ska ni se...


I morgon har jag lite planer för dagen iaf, mamma kommer en sväng så ska umgås med henne, sedan träning, ljusbehandling och göra matlådor om jag inte redan börjar med det ikväll =)


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 hårda smörgåsar med leverpastej och yoghurt.

Mellanmål: 2 hårda smörgåsar med räkost och kaffe

Mellanmål: Kaffe och mocaruta 

Lunch: 2 hårda smörgåsar med leverpastej

Middag: Pasta med rostad vitlök och timjan cream frech.

Övrigt: En cider och lite chips..

Motion: Promenad 35 min

Steg: 6400

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards