Alla inlägg den 2 september 2013

Av madde - 2 september 2013 18:11

Denna dag har rullat på väldigt fort måste jag säga =)

Blev lite frukost, innan mamma kom. Så vi har varit ute hos lilla morfar och fikat. Passade även på att ta lite äpplen av honom =) 

När vi kom hem hit så fick det bli lite lunch och en promenad i solen/ stormen!! Men det var skönt iaf =) 

Blev även en tur till ljusbehendlingen. Så nu har jag BARA 23 ggr kvar att göra... Tur att det går fort när man är där, så det krävs inte så speciellt mycket planering.. Även skönt att dom har drop in så man slipper boka upp en tid. Gäller bara att man är duktig på att planera in det några ggr i veckan. Men tror inte det kommer att vara några problem =)


Iaf så blev det att jag och mamma slängde ihop en äppelgodis kaka =) Så det fick bli en fika på balkongen, man får passa på att sitta där ute medan det är sol =) Man vet aldrig när man ser den nästa gång haha!!


Annars har det inte hänt så mycket mer idag. mamma åkte precis hem, så nu funderar jag på om jag ska lägga mig och läsa eller göra någonting annat!!


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 knäckebröd smörgåsar med leverpastej

Mellanmål: Kaffe

Mellanmål: Kaffe med kaffebröd

Lunch: Blodpudding med hallonsylt och en hård smörgås med leverpastej

Mellanmål: Kaffe och äppelgodis med glass

Middag: Får se vad jag hittar på. Troligen bara lite yoghurt.

Motion: Promenad ca 20 min.

Steg: 5500

Av madde - 2 september 2013 09:38

Gick precis upp, och har intagit lite frukost. Väntar nu på att mamma ska komma, så ska vi tillbringa dagen tillsammans. 

Senare på eftermiddagen blir det behandling för min del. Ska även ut på en promenad är tanken, men just nu är det kallt ute =(


Just nu har jag inte så mycket att skriva om. Gjorde lite matlådor igår, eftersom att jag inte hade något annat för mig så. Blev någon slags korvstroganoff. Passade även på att göra dessa matlådor enligt mina mått. Så att det ska bli lagom portioner =) Funderar på att hitta på någon matlåda att göra idag också, men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra. Någon som har förslag på bra nyttig mat man kan göra???


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards