Alla inlägg den 5 september 2013

Av madde - 5 september 2013 20:03

Torsdag kväll och jag har precis duschat, så nu sitter jag och kollar på det dejtbara =) 


Denna dag har jag arbetat 7-16! Den har rullat på som vanligt. Fick njuta av havsluften på eftermiddagen! Och det är ju inte helt fel när det har varit kanon väder =) Plus att när jag gick där på ön, så kände man lukten av höst. Det är så otroligt skönt att promenera när luften är frisk, och det är så fina färger ute nu =)


Efter jobbet så blev det raka vägen hem för att äta lite snabbt och byta om för kvällens ridning =)

Och ridningen gick som vanligt bra! Är riktigt nöjd med mig själv, för känner att jag får mer kontroll för varje gång. Och det gör att Frej bara går finare och finare! Idag behövde man knappt ta i honom, han lyssnade på sättet riktigt fint. Så ska bli roligt att se hur detta kommer att utveckla sig. =) 


Ja annars har jag inte så mycket mer att säga idag. I morgon jobbar man 7-12, sedan är det helg!! Ska bli skönt med helg. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än... Har lite förslag, men som sagt får se vad som händer =)


Dagens mat och motion: 


Frukost: 2 hårda smörgåsar med ost, yoghurt.

Mellanmål: kaffe och 2 hårda smörgåsar med räkost

Lunch: Korvstroganoff och kaffe

Mellanmål: En kaka

Middag: 2 hårda smörgåsar med ost.

Motion: 20 min promenad, 5 min cykling, En timme ridning

Steg: 11670

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards