Alla inlägg den 6 september 2013

Av madde - 6 september 2013 19:07

Fredag kväll, och jag råkade somna i soffan efter middagen..

Men nu är jag vaken igen, känns dock som att jag skulle kunna somna igen. MEn ska försöka hålla mig vaken nu ett tag =)

Dagens har rullat på, jobbade på förmiddagen 7-12. Åkte sedan raka vägen till farmor för en snabb kaffe. Eftersom att jag ändå lämnade av kollegan där farmor bor, så kunde jag ju passa på att springa upp tyckte jag! Så då blev hon glad att jag kom upp.

När jag väl kom hem så blev det till att tvätta och städa. Kände att det verkligen behövdes, eftersom att kläderna började ta slut. Sedan har jag inte haft tid att städa, då jag har jobbat hela veckan. Men nu så är det fint igen =)

Fick även något ryck att jag skulle göra köttbullar idag, så det blev till att rulla köttbullar på eftermiddagen också haha! 

Känns som jag är inne i någon mat period, där jag tycker det är kul att göra mat.. Så får hoppas att det håller i sig, så att jag får i mig bra mat och så =) Plus att det känns som att jag har ätit mycket smörgåsar nu denna vecka, så jag behöver få i mig riktig mat nu.


Kan tillägga att jag har fått ont i framdelen av axeln/ nyckelbenet... Vet inte riktigt hur jag kunnat fått de. Kände av det i morse när jag skulle ut och jobba... Är inte alls skönt. Så hoppas att det försvinner tills i morgon! Orkar inte ha ont.. Det tar på krafterna.. Så ikväll tänkte jag dränka smärtan med ett glas vin ;) haha!!


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 hårda smörgåsar med ost, yoghurt. Kaffe

Lunch: Fralla med skinka och ost med grönsaker, kaffe

Mellanmål: En kaka och en liten bit äppelmoskaka med liten klick grädde, kaffe

Middag: Hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och brunsås och gurka

Övrigt: ett glas vin 

Motion: Inget 

Av madde - 6 september 2013 13:44

Hej där ute =)


Dags att redovisa lite resultat! Dock inga höjdar siffror denna vecka, alltså inte lika som det blev förra veckan =)

Men iaf -0,1 kg! Alla minus är bra minus, så får känna mig nöjd med detta resultat!! Så får kämpa hårdare denna vecka som kommer! Som sagt så har jag varit lite dåligt med motionen denna vecka, så måste försöka få till det lite bättre! 

 

Till något roligt. Testade ett par jeans idag som jag inte har kommit i, och idag så kom jag i dom =)) OCh dom satt riktigt snyggt tyckte jag =) Så man får vara nöjd!

 

Nu har jag tagit helg, och det ska bli riktigt skönt! Tänkte faktiskt sätta in en liten flaska vin i kylen, och njuta av ikväll! 

Men nu ska jag börja städa här hemma, känns så himla skitit här hemma så... =( Suck!!!

 

Återkommer senare ikväll!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards