Alla inlägg den 8 september 2013

Av madde - 8 september 2013 17:10

Denna helg har gått riktigt fort tycker jag! Så i morgon börjar vardagen igen..

Idag har jag väl inte gjort något speciellt, varit ute och gått är väl det ända! annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt! Idag så har axeln varit mycket bättre.. Har inte känt av den, bara några fåtal gånger. Så tror att jag behövde vila upp den! Hoppas nu bara inte att den börjar värka i morgon när man börjar jobba igen...


Så idag har man väl egentligen inte så mycket att skriva om, eftersom att man inte har gjort något. Har fastnat i en ny bok igen haha! Sankta Psyko heter den. Ska väl fortsätta med den ikväll, om det inte är något bra på tv ikväll. Tycker inte det är något att se på tv längre! Lite tråkigt faktiskt... MEn men tur man kan roa sig med en bok iaf.


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 husman knäcke med ost

Mellanmål: Kaffe

Lunch: Vaniljostkaka med hallonsylt

Mellanmål: 2 husman knäcke med salami

Middag: Omelett med tonfisk, sallad, gurka, tomat och morötter. en liten klick vitlökssås.

Motion: 35 min promenad


Att göra denna nya vecka:

Måndag: jobba 7-16, Behandling

Tisdag: Jobba 7-16

Onsdag: Behandling

Torsdag: Ridning

Fredag: Jobba 12-22, behandling

Lördag:Jobba 7-16

Söndag: Jobba 7-16

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards