Alla inlägg den 9 september 2013

Av madde - 9 september 2013 19:38

Ny vecka nu, och det är bara att kämpa på som vanligt kanske lägga lite mer energi på träningen. Har haft uppehåll från gymmet nu under sommaren, eftersom att jag vill passa på att vara ute. Men tror jag ska försöka mig till gymmet denna vecka, ska ju troligen bli lite sämre väder i mitten av veckan. Så kan lägga lite energi och lyfta lite vikter nu =) 


Idag har man då jobbat 7-16! Tur hade jag att axeln höll. Men kände av den en aning, men inte så farligt som tur  var =)) Blev även en sväng till behandlingen idag, får sitta länge och längre nu. Och det verkar hjälpa också. Så det känns positivt. Får inte glömma att smörja in mig med alla dessa krämer bara =)


Eftersom att jag inte orkade göra någon mat själv idag, så blev det en tur ut till pappa för att äta lite =) Plus att jag var tvungen att pussa lite på mina katter! Min katt Smirre blev hela 6 år igår, så han fick lite extra gos haha!! 

När man väl var hemma blev det på med promenad skorna och ta en sväng i solnedgången =) Riktigt mysigt, synd bara att det blir så kallt så fort solen går ner =(


Satt och räknade lite igår på när jag borde vara klar med min viktnedgång, lr när jag borde har nått mitt mål. Dock beror det ju lite på hur hårt jag ligger i. Men om jag skummar lite på siffrorna, så borde jag vara klar i början av mars. Alltså lagom till sommar säsongen, och det känns faktiskt skönt! Sedan beror ju allt på hur jag sköter mig och så. Men ligger jag i den takten som jag ligger i nu, så bör det bli runt mars någon gång. Om jag nu inte känner att kroppen inte behöver gå ner mer, man ser ju lite vart eftersom när man är nöjd också. Så vi tar en ska i taget =) Men känner mig riktigt nöjd med det jag har åstadkommit nu så =)


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 husman med salami, yoghurt, kaffe

Mellanmål: 2 frukost knäcke med räkost

Lunch: köttbullar, potatis, brunsås och sallad, kaffe

Mellanmål: Kaffe och en tårtbit

Middag: Pasta med laxröra

Motion: ca 30 min rast promenad

Steg: 7000


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards