Alla inlägg den 10 september 2013

Av madde - 10 september 2013 20:56

Älskar denna vecka egentligen, för nu har jag kört 2 jobbdagar och nu ledig fram till fredag kl 12. Sedan jobbar man hela helgen lång, men efter det har man sin lugna vecka och jobbar bara 2 dagar =))) Något att se fram emot iaf!!

Denna dag har man jobbat och slitit iaf.. Och det kände jag när jag kom hem, för var helt slut i benen. Så fick bli en dusch och sedan sängläge en stund =) 

Men innan jag åkte hem så hann jag åka upp till farmor och ladda hennes kontantkort, och så blev man bjuden på mat också =) SÅ det var perfekt att åka hem och bara slappa.

Och inte hade man några planer för ikväll bara ligga och läsa Topp Hälsa som kom i brevlådan idag =) Men icke blev det så inte. Utan Jessica kom över, så vi har suttit och myst med ett par koppar te! Kan inte bli bättre i höst mörkret! =)

Så man kan säga att ledigheten började väldigt bra !!


Nu funderar jag iaf att krypa ner i sängen snart, får se om det blir en bok eller tidningen.

Imorgon är min ända plan att köra en ljusbehandling. Ev. hem till Jessica och kolla hur hon bor nu, beror lite på när jag vaknar och så! Så morgondagen tar jag som den kommer!


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 hårda smörgåsar med salami, kaffe

Mellanmål: 2 frukost knäcke med räkost ( Sådant som jag alltid har stående på jobbet, ifall jag blir hungrig)

Lunch: Korvstroganoff med ris, kaffe och en liten tårtbit

Middag: 3 köttbullar och lite mos, Saft och en liten bit äppelmoskaka med grädde

Kvällsfika: 2 koppar te och en dajmrute kaka

Motion: Ingen pga ont i benen (om det nu är en ursäkt....)


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards