Alla inlägg den 11 september 2013

Av madde - 11 september 2013 19:17

Denna dag har varit seg kan man säga, eller förmiddagen har rullat på. Men annars på eftermiddagen har jag bara legat hemma och haft ont i huvudet. Vet inte varför det inte går över.. Om det är vädret eller vad det kan vara..

Känns nästan som att jag skulle kunna somna nu, men gör jag det så vaknar jag väl i natt istället och inte kan sova.


Har väl egentligen inte så mycket att säga idag, med tanke på att dagen har varit lugn och det inte har hänt så speciellt mycket.. 


Dagens mat och motion: 


Frukost: 2 hårda smörgåsar med salami, te

Mellanmål: Te

Lunch: torskfilé med kokta grönsaker och kall sås ( Cream fresch, lök och rom.)

Mellanmål: Vanilj ostkaka med hallonsylt

Middag: 2 rostade fullkornsbröd med ost, Te

Motion: 40 min promenad

Steg: Glömde sätta på mig stegräknaren idag..

Av madde - 11 september 2013 15:02

Trodde att man skulle kunna sova lite längre idag, men icke kunde man de inte =((

Så blev att upp och vika tvätt och slänga på en tvättmaskin, sen frukost.. Dock vaknade jag med huvudvärk och den har fortfarande inte gått över.. Känns inte så speciellt skönt att ha ont, men får väl dricka mer vatten och ta lite Alvedon.. 

Iaf så har jag varit på ljusbehandling idag och jag ser stor skillnad kan man säga =) Hoppas bara det håller i sig.

Passade även på att åka till Jessica och kolla hur hon bor. Och det var riktigt fint må jag säga! Kul att se!!


Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, tagit mig en promenad. Tyckte det var lika bra att ha det gjort, för himmelen börjar se mörk ut.. Och har inte så stor lust att gå i regnet..

Så nu funderar jag på att sitta på balkongen och bara slappa och läsa, eller lägga mig i sängen och vila en stund. Får se vad jag hittar på. 


Dagens lunch: Grönsaker, torsk och kall sås

Min hand den 24/7-2013 ( Inte så mysigt direkt..)  

 

Min hand idag =)) Stor skillnad eller vad säger ni ??

 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards