Alla inlägg den 12 september 2013

Av madde - 12 september 2013 21:07

Denna dag har varit långsam men ändå har den gått fort..

Blev frukost i sängen för att läsa lite, skönt att börja dagen lugnt. Sedan blev det lite små ärenden, och det var snabbt avklarat. Så hem och börja med matlådor.. Så nu har jag ett par matlådor med köttfärsås och makaroner. Känns skönt att ha matlådor,  till dom dagarna man inte orkar göra någon mat att ha med sig till jobbet..

annars så har det blivit och läsa och vila en helt del. Har inte orkar gjort något speciellt... Passade på att läsa ut boken, så nu måste jag hitta en ny. Får se vad det blir denna gång. KOm gärna med förslag =))


Det är ju torsdag idag, och det innebär ju att jag har ridit nu på kvällskvisten. Känns skönt att vi fortfarande kan rida ute =)) Dock är jag väldigt besviken på mig själv efter dagens ridning.. Men man kan inte jämt vara på topp... Ridningen började riktigt bra, kände att jag hade en bra sits och allt sådant. Men sen så brallade Frej ur... Och då blir jag rädd, och det gör att jag fokuserar på att rida på säkerhet istället för att rida på som jag borde göra.. ( lite fumligt det där blev men iaf)) Så jag måste verkligen komma över rädslan när han börjar sådär.. Måste våga mer om man säger så, det är inget illa han menar när han gör sina skutt utan han tycker det är roligt.. Så har lite att jobba med..

Dock kan man aldrig vara arg på denna häst, för han är helt otrolig =)  <3 


Precis när passet var slut idag så kom kusin och moster förbi stallet, så bad dom ta lite bilder på oss. Som jag bjuder på i höstmörkret.

Passade även på att gå upp till dom när jag kom hem, för där vankades det ny bakat. Inte helt fel det inte, man behöver lite energi efter ett ridpass.


I morgon är det invägning, så håll tummarna nu =))


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 rostade smörgåsar med ost, och en kopp te

Lunch/ Middag: Torsk, kokta grönsaker och sås. 2 hårda smörgåsar med salami-

Kvällsfika: Kaffe och 2 bullar.

Motion: ridning 1 timme + cykling till och från stallet.

Steg: 8819


 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards