Alla inlägg den 16 september 2013

Av madde - 16 september 2013 18:58

Denna dag har varit grå och trist. Har fryst hela dagen kan man säga.

Började dagen med en ordentlig storhandling! Kan säga att det blev inte billigt, men nu så har jag mat iaf =) haha! Så bara att börja äta ordentligt nu =) Tycker jag har kommit in i någon period där jag tycker om att laga mat, så det är ju bra iaf. Annars brukar jag mest få i mig mackor och yoghurt som middag eller lunch...


Hittade en bok i bokhyllan idag som jag inte verkar ha läst, så nu har jag börjat på den! Känns ju faktiskt bra =))

Fick även besök av Jessica idag, vi hann dricka en kopp te i stress. eftersom att hon inte viste när hon skulle behöva åka och jobba. Men slutade iaf med att det dröjde nästan 2 timmar innan hon behövde åka, så inte hade vi behövt stressa med vårat te iaf :P haha


Blev även en behandling idag. Och börjar få sitta riktigt länge nu haha! tror jag är uppe i ca 40 sek ;)


När jag kom hem efter behandlingen idag, så skulle jag ta en promenad. Började riktigt bra, men sen började det regna en hel del.. Så vände hemåt, 3 min från porten så öppnade sig himlen, så det var bara till att springa de :P


Nu har man precis fått i sig lite middag, och det var riktigt gott. så nu blir det tv resten av kvällen =)


Dagens mat och motion: 


Frukost: Rostat bröd med ost, varm choklad

Lunch: Omelett med avokado, 2 smörgåsar med kalkonskinka

Mellanmål: Te med 2 kanel gifflar

Middag: Lövbiff med mögelost och sallad

Motion: 10 min promenad. ( plus lite löpning i det), lite magövningar 


Dagens middag

 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards